در پي پيگيري تابش  انجام شد؛

عذرخواهي رسمي سازمان صدا و سيما از مردم شهرستان اردکان


یزدفردا "در پي پيگيري و مکاتبه نماينده مردم اردکان در مجلس شوراي اسلامي درخصوص دليل عدم پخش زنده مراسم چندي پيش دعاي روحبخش ندبه شهرستان اردکان از شبکه اول سيما عليرغم قول قبلي و انديشيدن تمهيدات لازم، صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران ضمن ارائه توضيح در اينخصوص، از مردم شهرستان اردکان رسما عذرخواهي نمود .

سرویس خبر روابط عمومی:نماينده مردم اردکان در نامه اي به رئيس سازمان صداو سيماي ج.ا.ا آورده است: عدم پخش مراسم دعاي ندبه جمعه مورخ 24دی89 در مصلاي شهرستان اردکان از شبکه يک عليرغم تمهيدات پيش بيني شده از چند هفته قبل و تبليغات گسترده و اعلام موضوع از طريق رسانه ملي ، احساسات مردم متدين شهرستان پرافتخار اردکان را جريحه دار نموده است

محمدرضا تابش در ادامه آورده است: به عنوان خدمتگزار کوچک اين مردم بزرگ از دست اندرکاران ذيربط در صدا و سيما گلايه مندم که چطور نتوانستند عليرغم آمادگي هاي فني و اجرايي قبلي اين برنامه را پوشش دهند و حتي بعد از عدم پخش مستقيم برنامه، علت امر را به وضوح براي مردم شريف اردکان توضيح ندادند.

وي در پايان ضمن تاکيد بر بررسي موضوع با قيد فوريت،خواستار عذرخواهي از مردم و اقدام در خور جهت جبران اين مساله که موجب رنجش مردم گرديده بود شد.

تابش در تماس تلفني حجت الاسلام موسوي مقدم قائم مقام سازمان صداو سيما نيز بر اين موارد تاکيد نمود که قائم مقام صداوسيما قول مساعد جبران اين موضوع را داد.

همچنين قائم مقام سازمان صدا و سيما نيز در نامه اي با ابراز تاسف از اين موضوع، اشکال فني و بروز حادثه اي غيرمترقبه بر سيستم و دستگاهSNG بعنوان مهمترين وسيله انتقال سيگنال به تهران را دليل عدم پخش دعاي ندبه از مصلاي امام خميني(ره) شهرستان اردکان دانست .

وي در ادامه آورده است:باعذرخواهي از مردم شريف و بزرگوار و متدين اردکان ، ان شاء ا.. همين مراسم که بطور کامل ضبط گرديده است از شبکه اول سيما پخش خواهد شد.

شايان ذکر است با اعلام مسئولان شبکه يک سيما، اين مراسم بصورت ضبط شده ،جمعه اين هفته پخش خواهد شد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا